Na izmenjavi oblačil Jaz tebi – ti meni


V soboto, 7. septembra 2019, smo se s projektom in slikanico Mica Nogavica želeli predstaviti na Sejmu prostega časa, ki je bil na Ptuju organiziran že 16. leto zapored.


Tokrat nam je, žal, zagodlo vreme. Vsi javni dogodki na prostem so bili odpovedani, del Sejma prostega časa pa se je preselil v prostore Centra interesnih dejavnosti Ptuj. Tako smo se odločili, da z devetošolci obiščemo izmenjevalnico oblačil Jaz tebi – ti meni, ki je vedno bolj obiskan dogodek v mestu. Gre za družabno srečanje, na katerem si obiskovalci izmenjajo garderobo, ki je lepo ohranjena, a je več ne nosijo. Ker gre za sproščeno druženje z naravovarstveno noto (spodbuja se izmenjava stvari namesto potrošniške naravnanosti, oblačila, ki jih nihče ne odnese, pa se podari lokalni varni hiši), smo se izmenjave odločili udeležiti.





V soboto dopoldne smo se s tremi učenkami po športnih igrah v šolski telovadnici najprej pogovorili o namenu dogodka, nato pa se peš odpravili v mesto. S sabo smo vzeli nekaj oblačil in obutve za izmenjavo. Med 10. in 12. uro smo spoznali kar nekaj pozitivnih oseb, ki so na nas prenesle navdušenje nad tovrstno osvežitvijo garderobe. Prav tako smo doživeli novo izkušnjo, ki v nasprotju s potrošniško kulturo pomaga osmišljati in izboljšati naša življenja. Sodelovanje na izmenjevalnici je bil tudi dober uvod v predstavitev priložnosti za poskusno prakso, ki jo bodo naši učenci lahko opravljali v trgovinici »second hand shop« Od mene k tebi.


Komentarji