Skupaj smo pobarvali dan – na daljavo

V sredo, 10. junija 2020, smo z Društvom Sožitje Ptuj izpeljali drugi medgeneracijski dogodek Skupaj pobarvajmo dan. Vodilna nit dogajanja se je tokrat glasila: Nasmehi – včeraj, danes, jutri.
Na naše povabilo so se odzvali Vrtec Ptuj, OŠ Olge Meglič, OŠ Ljudski vrt in Dom upokojencev Ptuj. Na dan druženja smo vsak po svoje razmišljali o nasmehih in jih ustvarjali. Ob 9.30 smo se na daljavo povezali prvič in pokazali utrinek dogajanja – na spletni povezavi smo si v živo pomahali učenci OŠ dr. Ljudevita Pivka in OŠ Grajena, kar je bilo za nas še posebej prijetno presenečenje, otroci predšolske skupine in razvojnega oddelka enote Marjetica iz Vrtca Ptuj ter stanovalci štirih enot Doma upokojencev Ptuj (Ptuj, Muretinci, Kidričevo in Juršinci), s ptujskega gradu pa so nam mahali mladostniki Društva Sožitje Ptuj. Skupnemu srečanju se je pridružil tudi dr. Dušan Rutar iz Cirius Kamnik. Ob 10.30 so se na daljavo povezali še učenci OŠ Ljudski vrt. Ogledali smo si različne izdelke otrok in odraslih, občudovali aktivnost mladostnikov in starostnikov ter poslušali vice in pesmi.



Tudi na šoli smo bili ustvarjalno razpoloženi. Dan smo si razdelili tako, da smo najprej ustvarjali v likovni delavnici (nastali so najrazličnejši nasmehi – od tistih na asfaltu do skulptur iz plastenk). Nato smo razmigali obraze z obrazno jogo in si ogledali klasične smešnice s Stanom in Olijem ter Charlijem Chaplinom. Utrinke dogajanja na šoli in pri vseh, ki so se odločili z nami pobarvati dan, bomo zbrali in oblikovali v skupno e-brošuro.



Nekaj misli naših učencev:

Kaj nam pomeni nasmeh?
Ko se jaz nasmejim, sem dober volje. Ko se kdo meni nasmeji, se dobro počutim.
Da smo veseli, nasmejani, dobre volje, srečni, zadovoljni.
Dosti!
Pozitivizem.
Radost.

Zakaj se smejimo?
Smejim se, ker sem srečna.
Četudi se slabo počutim, se nasmejim, ko gledam kaj smešnega.
Ker sem vesel, ko srečam nekoga, ki ga imam rad.
Ker se imam lepo in uživam.
Ko se zgodijo ljubke nesreče.
Ko vidimo nekaj, kar imamo radi (čokolado).
Ker mi nekdo pove skrivnost.
Ker me nekdo žgečka.
Da se boljše počutimo.
Ker nas učitelj zabava.


Kdo me večkrat nasmeji?
mama, bratranec Bojan, moja kužika Kaja, moj Bini in mami, sošolec, prijatelj, videosmešnice, ati, pevec, Miha …

Najboljša šala je …

V knjigarno vstopi moški in reče: »Rad bi knjigo Moški, gospodar v hiši.«
Prodajalka odgovori: »Znanstveno fantastiko prodajamo v 1. nadstropju.«

Se sprehaja želva po cesti pa jo oropa 12 polžev.
Pride policija.
Želva: Joj, ničesar se ne spomnim, je potekalo vse tako hitro.

Dva krompirja hodita po cesti.
Ko enega povozi avto, drugi reče: Pridi, greva naprej, pire krompir.

Kaj zapojemo, ko je babica stara 90 let?
Štej še minuto.

Kak blondinka naredi marmelado?
Da vzame krof in ga prereže na pol.

Zakaj ni več Kekca?
Ker je v pašteti.

Komentarji